31.1.2009

Tanja esittäytyy

Olen Tanja, innokas käsitöiden harrastaja Vantaalta. Olen harrastanut neulomista siitä asti kun peruskoulun ensimmäisellä luokalla opin neulomaan ja lankaakin on vuosien varrella kertynyt arviolta parikymmentä kiloa. Tänään kävin tekemässä viimeiset lankahankinnat, kun kävimme retkellä Porvoossa. Tekstiiliteollisuuden myymälästä ostin Sisu-lankaa yhteensä 300 g. Minulla oli tarvetta punaiselle langalle mutta ostinpa sitten vielä kahta sävyä vihreää, kun oli niin kauniit sävyt.

Olen kolmatta kertaa mukana Lankahamstereissa. Ensimmäisellä kerralla onnistuin kuluttamaan lankaa noin kilon verran ja jos siihen pääsen tällä kertaa niin olen erittäin tyytyväinen!

Tällä kertaa tavoitteenani on neuloa pois erilaisia huovuttuvia lankoja, lähinnä Fritidsgarnia ja hahtuvaa. Niistä tullee lapasia ja tossuja. Lisäksi jatkan peittotilkkujen neulomista ja yhdet sukatkin (lahjaksi) olisi tarkoitus tehdä.

Blogini löytyy osoitteesta http://martanblogi.blogspot.com/

Ei kommentteja: