11.2.2009

Minä.. minä sain jotain tehtyäkin!

Ihan tälleen etukäteisilmoituksena, että oon mä jotain saanut tehtyäkin! Ihan totta, noista ällölangoista! Yhdet villasukat (ihanat, ehkä tosi tylsät ja tavalliset joidenkin mielestä, mutta ekat pitsi/reikäneule ja palmikkosukat, joita oon koskaan tehny. Niin ja tiimalasikantapää ja kärjestä aloitetut!), virkattuja kukkia, joita laitan ystävänpäiväkortteihin, kaksi kevätpipoa (toinen Chilille ja toinen kaverin vielä syntymättömälle vauvalle.. Piti tulla Pippurille, mutta olikin liian pieni. Joten Pippurille vielä oma, kunhan kerkee.) ja kolme hahtuvaimua vaippoihin. Tässä on vaan pieni ongelma.. Villasukat on vielä päättelemättä, mutta olen kadottanut ne. En tajua, missä ne ovat piilossa. Mutta jatkan etsimistä ja mikäli löydän, tulee kuvat ja grammat iltapäivällä.

Niin ja sit puikoilla on 3 villatakkia. Kaksi niistä on aloitettu jo aikoja sitten, joista edes toisen haluaisin tehdä valmiiksi. Kolmannen aloitin jostain akryylihirviöistä, jotka sain synttärilahjaksi joskus. Jos saisi sellaisen pitkähkön kotilöllöttelytakin niistä. On tulossa palmikkoa, mutta ei oikein näy tosta pätkärääkätystä langasta, niin voi olla, että puran ja jätän palmikot pois. Katsellaan..

Niin, ja sitten tarttisin taas jonkun apua. Ei liity tällä kertaa lankoihin (paitsi ehkä välillisesti), nimittäin tarttisin tietoa Suuressa Käsityölehdessä muinoin olleista neulottujen koirien ohjeista. Eli minkä rotuisiin koiriin lehdistä löytyikään ohjeet? Ja missä lehdissä ne ovat?

Pikkusisko valmistuu keväällä ja lupasin sille koiran valmistujaislahjaksi. (Voi olla pieni pettymys jos laskee mun varaan tän koiralahjan..) Enkä nyt heti jaksa alkaa itse säveltää, niin jos joku kiva rotu löytyis sieltä lehdistä... Olisin kiitollinen jos saisin tietoa :)

Ei kommentteja: