1.3.2007

Se oli sitten siinä

Kuukausi meni hirveän nopeasti, silti himotuksiakin iski ihan toden teolla. Jännä, että niitä pakottavia langanosto-oloja tulee, mutta jos ei sorru niin se menee ohi. Tänään ei tee mieli mitään lankaa vaikka nyt sitä taas saisi ostaa. Ihan hyvä niin, en mä ostoksille pääsisikään kun pojat ovat kipeinä ja mulla on kouluakin illalla.

Eilen uhosin neulovani vielä jotain. Nääh - lapsille tuli kamala kröhä, kuume ja levottoman illan päätteeksi uneton yö. Langat ja puikot jäivät rauhaan. Tyytyväinen olen kuitenkin hamsterisaldooni. =) Miehen kokoisen villapaidan ja muutaman pienemmän jutun neulominen neljässä viikossa on mulle oikein hyvä saavutus. Ja oikeastihan grammoja on neulottu enemmänkin... Olen vain aloittanut ne neuleet jo ennen helmikuuta, tai sitten en ole saanut vielä valmiiksi. Seli seli, niitä nyt ei vaan lasketa. ;)

Tässä vielä kuva siitä villapaidasta. Eilinen kuvaussessio meni plörinäksi kun Mies nauratti mua niin paljon etten saanut kameraa pidettyä paikoillaan, mutta onpahan todiste jotta valmista tuli.

Ei kommentteja: