1.2.2007

Hei olen Tuitu ja Hamsteri

Tervehdys täältä kaakkoisesta suomesta.
Olen siis tuitu 31 vee neljän vilkkaan poikalapsen äiti (8,5v-1,2v) ja yhden miehen vaimo.
Työssä käyn "erityisnuorten kanssa" ja se jos mikä on töissä kivaa kun voi esim. neuloa koska nuorisolla ei ole villasukkia ja ovat niitä vailla...
Nettineulonnan mukaan tempaamana olen onnistunut reilussa puolessatoista vuodessa kerryttämään lankavarastoni kilosta n 30 kiloon, eli lienee aika välillä neuloakin.
Tavoitteeni on jatkaa langanostolakkoa kunnes olen saanut töihin tehtyä omalle osastolle jokaiselle sukat (7 nuorta ja 10 työntekijää, jalankoot väliltä 36-46...) sekä omille lapsille paidat, pipot, lapaset ja sukat sekä rakkaalle siipalle (ainakin) paita...
Mutta tarkoitukseni ei siis ole tikuttaa näitä helmikuussa vaan alkaen helmikuusta eli pitkin kevättä, lankoja on kaikkeen varastossa tarpeeksi joten siitä se ei ainakaan voi kiikastaa.
Neuleblogini löytyy vuodatuksesta samoin kun valokuvablogini ja jonkin aikaa tauolla ollut remonttiblogi, jota alan päivittämään taas tämän päivän jälkeen.
Viimepäivinä olen myös testannut ATC korttien tekoa ja pelkäänpä että sekin saattaa viedä mukanaan... Netistä minut löytää myös ircnetistä nickillä tuitu.

Nyt palaan sohvalle silmätulehdusta potevien lasten seuraksi (3/4) ja neulon yhdet sukat loppuun. Inspiroivaa helmikuuta koko porukalle :)

1 kommentti:

zeska kirjoitti...

Hei,
hauska kun satuit samaan ryhmään. Onkohan Kristelin arvontakone parittanut meidät kovinkin pysyvästi?

(Tuitu on siis rakas hemmottelijani SNYstä)