30.1.2008

Stricker ilmoittautuu

Stricker ilmoittautuu lankahamsteriksi. Minä olen ollut mukana kaikissa tähänastisissa hamsterikierroksissa ja tämä helmikuun projekti on todellinen traditio ja must-juttu. Tämän vuoden tavoite on kilo kulutettua lankaa eikä mitään veren-maku-suussa -tyyliä. Minulla on parikin huivia kesken, joihin ei grammoja kulu oikeastaan ollenkaan, mutta joista ainakin toisessa (SOTS ii) haluaisin pysyä muitten mukana.

Olen tässä kuussa kutonut kaikenlaisia paksuja lankoja kaulaliinoiksi ja nyt onkin vähän ongelmaa, kun niistä olisi tullut helposti grammoja, mutta varastot alkavat olla lopussa ... ja kaulaliinoja alkaa kyllä olla niin paljon, ettei niitä kerkiä ikinä käyttämään :-). Pitää yrittää penkoa varastoista ainakin jotain vähän paksumpaa ja nopeammin kudottavaa lankaa huivilankojen avuksi. Voisin ottaa tavoitteeksi tehdä yhden isomman neulepuseron pikujuttujen lisäksi. Varastoista kyllä löytyy lankaa aika moneksi hamsterikuukaudeksi, joten kovin äkkiä ei ole pakko mennä lankakauppaan.

Minun blogini löytyy osoitteesta www.strickmuhle.blogspot.com ja rävellän tällä samalla nikillä.

1 kommentti:

Jonna kirjoitti...

Tervetuloa joukon jatkoksi!