31.1.2011

iona itse

Hei kaikille kanssaneulojille! Olen iona, 33-vuotias ikineuloja. Opin neulomaan jo ennen kouluikää, aina se on mukavaa ollut ja viimeistään lukioikäisenä hurahdin siihen täysin. Olen osallistunut hamstereihinkin useampaan kertaan männävuosina, apuemännöinytkin kertaalleen, mutta sittemmin koko käsityöharrastus on jäänyt vähän liian vähälle. Ei muka ehdi tai jaksa, mikä on ristiriitaista sinänsä, sillä käsitöiden tekeminen on kuitenkin minulle myös loistavaa terapiaa. Yritän siis jälleen aktivoitua ja samalla kuluttaa jotain noista aivan liian täydeksi pursunneista kaapeista. En varsinaisesti pidä hamsteriudesta, ihanne minulle olisi että ostaisin materiaalit aina heti kulloistakin työtä varten enkä jemmaan, mutta jotenkin tuota on silti päässyt kertymään...

En edes aio laskea omistamani langan määrää, mutta aloitin reippaasti jo hakemalla eilen Ikeasta elfakopioita käsityökaapillisen verran ja materiaalien järjestely on käynnissä. Langan lisäksi minulla on aivan liikaa kangasta - olisiko lankahamstereissa myös ompelukärpäsen pureman saaneita, kangashamsterikisakin voitaisiin kenties joskus järjestää!?

Tavoitteena minulla on lähinnä päästä taas käsityöterapiaan kiinni tällaisen leikkimielisen tempauksen avulla, eikä pahitteeksi ole, jos saan jotain kulutettuakin. Elämäni on tätä nykyä varsin hektistä töissäkäyvänä kahden alle kouluikäisen yksinhuoltajana, mutta vanhemman tytöistähän (6v) voisi itse asiassa opettaa jo neulomaan... hmmm...

Blogini, langankierre, on sekin viime vuosina viettänyt pikemminkin hiljaiseloa - sekin olisi kivaa jos hamsterikuun innoittamana saisin jälleen bloggailtuakin jotain!

Ei kommentteja: