31.1.2011

Tristis esittäytyy

Moiks, olen 26-vuotias pohojammaalainen tyttö. Olen löytäny neulomisharrastuksen uudelleen ja siitä oikein kunnolla innostunut noin vuosi sitten. Vaikka neuletaidot ovat olleet hallussa pienestä pitäen, niin tässä mittakaavassa sitä ei ole koskaan tultu harrastettua, saatika sitten hurahdettua noihin lankoihin. Lankavarastosta löytyy tällä hetkellä varmaan 50 kiloa lankaa. Toisaalta en sitä vähemmäksikään haluaisi, mutta tällaisiin tempauksiin on kiva osallistua. :D
Lankahamstereissa olen mukana ensimmäistä kertaa ja olen laatinut kovasti strategiaa ja kertonut perheelleni, että huomenna se alkaa. Minä vain istun ja neulon, ettäs tiedätte. Olen samaan aikaan myös mukana Novitan Neulomon Helmikuusta Kesäaikaan-tempauksessa, jossa aloitetaan joka päiv uusi työ. Mielestäni tuo tempaus oli helppo yhdistää hamsterikuukauteen.
Neulon yleensä erittäin ohuista langoista, mutta nyt olen ihan hamsterikuukautta varten kaivanut kätköitäni paksujakin lankoja, joista saan tehtyä nopeasti valmiita töitä. Olisihan surkeaa, jos koko kuukausi kuluisi yhden 50g huivin neulomiseen. :D
Tavoitteeni hamsterikuulle 1) ei lankaostoksia 2) paljon valmista 3) kulutusta ainakin 2 kiloa
Niin, ja minuthan löytää osoitteesta http://tristis84.blogspot.com

Ei kommentteja: