30.1.2011

Kun kutsun kuulen...

...niin vastaan siihen! Teikku täällä moi!

Suhteeni käsitöihin on monivaiheinen ja värikäs - monien tavoin opin alkeet ala-asteella, mutta sitten tuli vuosien tauko. Tein yläasteella ja lukioaikana satunnaisesti kaulaliinoja ka aloitin jopa villapaidan, sovellettuna omasta hatusta. Sen kuitenkin hylkäsin ja lopulta muutama vuosi sitten löysin, ja purin. 2007 rakkaus neulomiseen (virkkaamiseen) syttyi uudestaan, eikä ole sen jälkeen laantunut! Lankavarasto on hitaasti kasvanut, ja toivottavasti nyt onnistun myös kutistamaan sitä. Tätä asiaa olen harjoitellut langattoman tammikuun ajan, muutamien itseni kanssa sovittujen poikkeusten kanssa (olen ostanut kaksi kerää lankaa tilauspipoa varten sekä kaksi kerää erästä tulevaa vaihtoa varten).

Minun blogini on Hopeavilla, sillä olen ihastunut myös hopeakorujen valmistukseen ja muuhun käsillä väkertämiseen. Olen 25-vuotias nykyään helsinkiläinen, vaikka olenkin kotoisin Vantaalta ja asunut viisi vuotta Lahdessa, missä myös tapasin avopuolisoni. :)

Olen myös ensikertalainen hamsteri. Tavoitteita en ole itselleni sen kummemmin asettanut kuin 1) Älä osta lankaa ja 2) Tee se torkkupeitto. Muu on plussaa. Toki ajattelin jonkin sukkaparin väkertää myös. Eli paljon tekemistä ja niin vähän aikaa! Mutta odotan tätä innolla. Menköön miten menee, mutta stressiä en aio ottaa vaan nauttia tulevasta kuukaudesta toden teolla!

Onnea siis kaikille tasapuolisesti tulevaan haasteeseen! Supistukoot lankavarastonne ja karttukoot myönteiset kokemuksenne. :)

Ei kommentteja: