29.1.2007

Hei, olen zeska ja olen hamsteri

Minä olen Eeva, mutta useimmat tuntevat minut zeskana internetissä. Viime vuonna olin vielä melko aloitteleva hamsteri, olin juuri tutustunut pussilankaan ja kaikkeen ihanaan mitä voi raahata kotiin kassikaupalla. Varastoni oli pieni rottinkikorillinen. Jossain keväällä 2006 sitten lanka-addiktio lähti täysin käsistä ja nykyinen varastoni vaatii kurinpitoa kovalla kädellä, että se pysyy järkevässä mittakaavassa. Silti epäilen, että ensi vuonna tässä vaiheessa varastoni on vähintään kaksinkertaistunut.

Minun ja kissani elämää voi seurata blogissani /dev/yarnstash. Blogin nimi kertoo jotain lisää minusta: lanka-addiktion ja hillittömän neulomisen lisäksi harrastan ja opiskelen tietojenkäsittelytiedettä. Blogissa voi satunnaisesti vilahtaa myös mieheeni liittyviä asioita. Asumme kolmestaan vanhassa Helsinkiläisessä yksiössä - ainoa vika asunnossamme on vähäiset säilytystilat langoille (sekä helmille, kankaille ja värikynille - eihän kunnon hamsteri pelkkään lankaan tyydy? vai olenko minä vain poikkeuksellisen epätoivoinen tapaus :)?)

Tavoitteenani on iloisen hamsteroinnin lisäksi saada valmiiksi muutama ikuisuusprojekti, ainakin yksi villapaita sekä kuluttaa puoli kiloa muuta lankaa. En ole varma miten siinä käy, sillä kummallisesti kuluneen vuoden aikana lankavarastoni on ohentunut ja pidentynyt kaikenlaiseksi pitsihuiveihin sopivaan. Hamsterigrammoja tuskin niistä paljoa saan neulottua, mutta metreinä kulutus voi olla jopa ihan kohtuullinen.

Iloista hamsterointia!

terveisin apuemäntänne zeska.

Ei kommentteja: