30.1.2007

Täällä hamsteri nimeltä Katri esittäytyy

Tervehdys Tampereelta arvon lankalakkolaiset.
Minä olen vähän yli kolmikymppinen avovaimo
ja kohtuullisen lankavaraston omistaja. Minulla on
perinnelankoja useammalta vuosikymmeneltä,
kun sain Mamman kuoltua hänen lankavarastonsa
omaan käyttööni. Vähän tuoreempia lankoja olen
hankkinut ihan itse. Minun lankavarastoni koostuu
kerästä sitä ja kerästä tätä. Mitään ei ole paljotta,
joten mitään isoa ei niistä voi tehdä. Hamsteri-
kuukauden aikana olisikin tarkoitus kuluttaa
mahdollisimman moni lankanyssykkä loppuun.
Suunnitelmissa siintää useammat villasukat, sillä
meillä on kotona kamalan kylmät lattiat ja varpaat
on ihan jäässä, ellei jalassa ole villasukkia.

Perustin blogin viime vuonna lankahamsterituotoksien
raportointiin. Vuoden aikana ei sinne tullut lisättyä
mitään, mutta nyt voisin jatkaa siitä mihin viimeksi
jäin.

HannaK kertoi harrastavansa kaikenlaisia käsitöitä,
mutta nypläys häneltä vielä puuttui. No minä olen
sitäkin jo kokeillut monen muun lisäksi. Tällä hetkellä
vapaa-aikaan kuuluu neulomisen lisäksi kirjonta
ja tilkkutyöt. Helmikuun ajattelin panostaaa erityisesti
neulomiseen, että saisi jotain valmiiksikin asti.

Enään yksi päivä ja sitten neulotaan.
Hauskaa helmikuuta kaikille.

1 kommentti:

zeska kirjoitti...

Tervetuloa mukaan!

Itsekin varmaan päädyn sukkalinjalle valmiissa tuotoksissa, kesken on oikeastaan vain yksi isompi edes melkein valmis ikuisuustyö ja uutta ikuisuusvillapaitaa en kyllä hamsterikuussa valmiiksi saa vaikka langat odottavatkin :)

Toivottavasti hamsterit pureutuvat noihin yksittäisiin keriin, itselläni lankavarastoa vähän vaivaa sama ongelma :).